Pages

2011/06/10

Grading up .

bismillah .


Salam'alayk .



subhanallah , lama sudah tak buka laman ini . hehe . bukan apa , ingat nak beri peluang adik2 semua meluahkan buah fikiran di sini , sambil top up iman. yang paling semangat Athifah. subhanallah~ semoga kamu terus semangat ya dik. 
Adeila pun tak kurang . dulu bukan main orang suruh buat post tak nak buat . last2 , dialah antara yang rajin update blog. tak lupa juga nisa dengan penulisannya yg bersemangat ! Syiqa pun tak ketinggalan walaupun sudah berjauhan .
MAKLUMAN : syiqa juga dalam sekolah adikberadik Musleh ; Sekolah Menengan Al-Islah  :)


Ain , jarang online , tapi penulisannya juga ada . Sarah , Masturina , Aina , Firzanah belum lagi menyentuh papan kekunci di laman ini . dan lastly , Puteri Nadhrah yg memang well-known dgn internet connection yg tiada di rumahnya ;\ 


baiklah , bukan masa memuji . cuma rasa lama tidak 'bersentuhan' dengan mereka melalui blog ini . Young ladies , keep up these spirit , okay ? and don't forget to always grading up our faith , iman .


 Life without Allah is nothing .


Mujahadah itu pahit , kerana syurga itu manis .
Perjuangan itu perit , kerana pengakhirannya bahagia .
perbezaannya , adakah kita akan ada sehingga ke noktah terakhir ? Wallahu ta'ala'alam .


Ya muqallibal qulub, thabit qulubana 'ala deenik , allahumma ameen ..


*penulisan dengan ejaan yg betul dengan gaya yg sopan mencerminkan ke-elegan-an . ahaks , bukan puji diri sendiri ye , :D


sekian .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan